//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or I call My Superman kill you !

Status : Already taken by MNSR :)

Home About Linkies

Old Story


Tagboard
Footprints here!




Ask me anything


Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Nurwadizawani Hasim

19 Oktober 2012 ? Tarikh apa tu ?

Awak-awak , jangan lupa jawab salam taw . Kalau tak jawab nanti dosa :)

Ehem3 , sakit tekak pulak . Kenapa dengan tarikh 19 Oktober 2012 tu ekk ? Tarikh apa tuh ? Haha . Okay2 , tu sebenarnya tarikh birthday aku . Birthday aku buat kali ke-16 . Ohh noo , dah tua rasanya . Haha . Masuk jer pukul 12 tengah malam , handphone aku sentiasa sibuk dengan message2 daripada member-member aku . Thanks kawan sebab ingat birthday aku . Harap apa yang korang wish untuk aku tu jadi kenyataan . Amin . Sayang korang :)

Esok pulak kat sekolah , ramai jugak yang wish . Thankyou-II . Meh sini nak bagi kiss sikit kat korang muuahhh :* . Hari tuh jugak MNSR bagi hadiah tapi dia suruh member aku , Mynn yang tolong bagi kat aku . Dia cakap dia malu nak bagi sendiri . Entah pape jer dia tuh . Btw , thanks dear , ingat kot dia lupa tapi dia ingat . Hehe . Dia bagi teddy bear warna pink dengan coklat kat aku . Comel sangat bear tuu . Balik dari sekolah pulak dia call aku lepas tu dia main gitar lagu happy birthday untuk aku . Awww terharunya :D . Thanks jugak kat Izwatul sebab dia bagi hadiah frame kat aku dan thanks kat Nureen sebab belanja aku aiskrim Magnum . Sayang korang sangat-sangat :)

Lepas tu pulak kakcik kesayangan aku belanja aku makan kat Johnny's kat Jusco Seremban 2 . Kat Seremban jer , tak pergi jauh-jauh pun . Lepas tu shopping3 . Macam-macam kitorang buat sesama . Best sangat birthday aku kali nie . Thanks kakcik . Sayang kakcik sangat-sangat :)

Malam tu pulak , parents aku ajak makan luar lagi . Tapi makan dekat kempas jer . Dekat sangat dengan rumah aku . Haha . Tak kisah lar tapi aku bahagia sangat . Lepas habis makan , balik rumah . Aku masuk tidur sebab penat sangat . Lepas tu , akak aku ketuk pintu bilik aku , dia suruh aku keluar . Bila keluar dari bilik jer tengok-tengok ada kek depan mata aku . Sumpah terkejut . Ingat kot tak ada kek taw . Thanks akak for the suprise . I'm really3 suprise . Kek tu sedap sangat-sangat . Sayang akak , ibu ayah sangat-sangat :)

Masa birthday aku tu , rasa bahagia sangat-sangat . Rasa dihargai . Rasa disayangi . Rasa diingati . I love you all so much . Muuaahhh ! :*

hadiah dari MNSR, comel kan ? :)










By lucky girl ,
 


Older Post | Newer Post