//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or I call My Superman kill you !

Status : Already taken by MNSR :)

Home About Linkies

Old Story


Tagboard
Footprints here!




Ask me anything


Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Nurwadizawani Hasim

Eid Mubarak at school :)

haii sayang-sayang sekalian :)
Hari Rabu hari tuh *dah lama dah , sekolah aku adaa function hari raya . Wow , meriah betul lar . Semua nya pakai baju cantik-cantik termasuk aku , hahaha . Seronok betul aku tengok diorang sebab semua nya cantik-cantik , handsome-handsome dan comel-comel belaka . They look gorgeous . Awww terpikat aku :D

Tapi geram sikit lar sebab kedudukan kelas aku sempit sangat-sangat . Nak duduk pun susah . Apa pun tak boleh . Lepas function tu dah habis , kena marah pulak dengan cikgu-cikgu sebab buat dewan bersepah . Alaa , chill lar cikgu . Masalah semua boleh settle . Tapi kan teruk betul kelas siapa yang tumpahkan air dalam dewan tuh . Tak pasal-pasal kitorang kena tempias jugak . Nasib baik semua nya cantik-cantik hari tuh *tibo

Okay , sambung cerita pasal kelas aku . Makanan kitorang semua nya sedap-sedap lagi-lagi satay . Lepas tuh , guru kelas aku sponser kek . Kek tu comel sesangat . Trimas cikgu . Satu jer yang tak best , aku tak dapat nak jenjalan dengan tangkap gambar bebanyak dengan kawan baik aku , Huda sebab kaki dia sakit . Masa cuti rayaa hari tuh , dia jatuh motor . Kesian diaa :( . Nasib baik dapat jugak tangkap gambar dengan dia . Ngeeee
By the way , jum cuci mata tengok gambar kitorang yang comel-comel belaka nie :)

Me and awesome girl, huda :)
Me and Li Peng :)
Me and MNSR :)
Aku dengan member kelas :)
Kami dengan muka comel :D
By happy girl ,              


Older Post | Newer Post