//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or I call My Superman kill you !

Status : Already taken by MNSR :)

Home About Linkies

Old Story


Tagboard
Footprints here!




Ask me anything


Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Nurwadizawani Hasim

im4u :)

haii sayang-sayang sekalian ,

29 Sept 12 harituh , ekk ehh bukan harituh lar tapi dua bulan lepas lar tapi baru sekarang aku nak update . Hehe . Aku dengan member pergi Paroi , Seremban sebab ada program im4u . Kawan aku , Yanie yang uruskan semuanya so aku ikut jela . Sampai sana , dia bagi baju free lepas tu bagi duit belanja RM15 . Untung woo sebab tak payah keluar duit sendiri . Haha :D

Okay , kat sana sesak sangat . Rimas gila kot . Ramai sangat manusia . Lemas + panas kat situ . Dah macam cacing kepanasan dah aku kat situ . Setelah beberapa jam kat situ , member ajak pergi terminal tengok wayang . Akhirnya keluar jugak daripada tempat yang sesak tuh . Tapi punya seksa nak pergi terminal tuh . Hadoiyaii . Kena jalan kaki bagai . Kena tunggu teksi semua . Hurmm sabar jelaa .

Btw , sebelum pergi terminal tuh aku marah betul dengan MNSR . Dia buat hal pulak . Lepas tu pujuk aku dengan aiskrim . Ingat aku budak-budak ker ? Nak tak nak kena jugak ambik aiskrim tuu sebab terliur kot tengok aiskrim tuh lagi-lagi dengan cuaca yang panas terik tuh . So kena lar maafkan dia .

Nah gambar kitorang , tengok lar lepas tuh kena puji okay ? Haha :)

  





By yellow lover ,


Older Post | Newer Post