//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or I call My Superman kill you !

Status : Already taken by MNSR :)

Home About Linkies

Old Story


Tagboard
Footprints here!




Ask me anything


Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Nurwadizawani Hasim

Moment with super duper cute friends :)
haii kawan :)

5 Nov 2012 haritu kan hari first budak ambik  SPM kan ? Tapi bukan bagi aku . Pada hari tuh aku pergi enjoy dengan member-member aku pergi Legoland , Malaysia . Yupp , sekolah aku buat rombongan . Memandangkan aku dah habis final exam so apa salahnya aku nak pergi enjoy dengan member-II aku pulak kan . Hehe :)

Kitorang bertolak dari sekolah pukul 4 pagi . Awal kan ? Memang terlampau awal sangat . Tapi tak apa lah . Tak kisah pun :) . Kat sana game dia tak banyak yang best *bagi aku lar . Banyak game untuk budak-budak kecik jer . Walau macam mana pun bila aku dengan member-II aku , aku tetap rasa seronok . Tapi kat situ game yang paling aku suka roller coaster dia . Sumpah best nak mati . Bangunan-II kat situ semuanya buat dari lego . Cantik sangat-II . 

Kat situ ada benda malang jadi kat aku . Kupon makan aku RM15 hilang . Sumpah rasa rugi gila sebab makanan kat situ semuanya mahal-II dan boleh pulak kupon aku hilang . Menyirap betul darah aku . Nak tak nak , terpaksa lar keluar duit aku sendiri . Mungkin bukan rezeki aku kot . Siapa yang jumpa kupon aku tuu , aku halalkan jela *baik kan aku ni ? hahaha .

Lepas main puas-II kat situ sampai petang , kitorang pergi Johor Premium Outlet pulak . Cuci-II mata sikit tengok barang-II brended . Tapi kat situ aku tak banyak jalan sangat sebab kaki dah lenguh tahap cipan . Baik aku duduk jer . Aku cerita sikit-II jer kat sini sebab kalau nak cerita semuanya aku perlukan dua page kat blog nie , haha . Btw , hari tuh memang best sangat . Sweet memory with friends and him :)

Let see our sweet picture . Enjoy :)











By happy girl ,
 


Older Post | Newer Post