//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or I call My Superman kill you !

Status : Already taken by MNSR :)

Home About Linkies

Old Story


Tagboard
Footprints here!




Ask me anything


Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Nurwadizawani Hasim

Best Friend Forever ❤
Hai kawan . Apa ? Awak bukan kawan saya ? Takpa , saya tetap anggap awak kawan :)

Sahabat ? Korang faham tak maksud sahabat sebenarnya ? Persahabatan ialah sebuah perhubungan yang membawa erti saling mengambil berat seorang akan yang lain . Persahabatan itu sebagai sebuah perkara yang penting yang melibatkan kepercayaan , perhatian , kasih sayang , komitmen , pengorbanan , kejujuran , pengertian , kesetiaan , keikhlasan pemberian dan penerimaan terhadap apa yang mereka lakukan bersama . Tapi perkara yang sangat penting bagi seseorang untuk mengadakan perhubungan persahabatan ialah MEMILIH SAHABAT yang benar-benar memiliki apa yang layaknya sebagai seorang sahabat sejati .
Ha , sekarang apa macam ? Dah faham kan maksud kawan sejati ? Ha , bagus bagus bagus . Okay , berbalik cerita pasal aku . Yeah , pasal aku , blog aku so mestilah pasal aku . Kalau taknak dengar , shuhh shuhh pergi main jauh-jauh okay . Aku pun ada kawan baik dan aku rasa aku tak salah pilih "BFF" . Actually semua kawan aku baik-baik belaka tapi dia ni special sikit .

Meh sini aku cerita , nama dia Nurul Huda binti Arifin . Aku dah kawan dengan dia sejak form 1 lagi dan sekarang aku dah form 4 . Dah lama kitorang berkawan dan kitorang dah masak dah dengan perangai masing-masing . Dia ni suka buat lawak dan bila dia ketawa pun memang lawak sebab dia ketawa kuat sangat . Dia jenis yang buat ikut kepala dia jer dan dia tak peduli apa orang kata pasal dia . Walaupun dia nampak macam kasar dari luaran tapi sebenarnya hati dia lembut doh . Dia selalu mengadu tu ini tu ini kat aku dan aku dengar dengan baik . Biasalah , pendengar yang baik lar katakan , hahaha . Bila aku ada masalah , orang pertama yang aku cerita mestilah kat dia . Lega rasanya bila mengadu kat dia . Huda ni tak boleh duduk diam , asyik nak bercakap jer . Tapi dia terer doh kalau bercakap pasal hal-hal politik ni . Maklumlah , suka baca surat khabar lar katakan . Lagi satu bila dia buat sesuatu kerja memang dia akan serious sangat so better jangan ganggu dia masa dia serious kang tak pasal-pasal kepala hilang . Mak dia ada restoran . Ala , restoran Jobong tu . Ha , tu mak dia punya lar . Aku selalu sangat lepak kat situ . Tidur petang kat situ pun pernah taw , hahaha .

Actually banyak lagi pasal dia . Tapi aku cerita sikit-sikit jer . Nah , cuba tengok gambar kitorang yang comel lagi cun-melecun nih :)

ha , ni dia orang nya . Lawa kan :)

Yeahh , aku dengan dia . Kitorang dapat piala :D

Maaf , kami tak boleh tunjuk muka sbb takut korang terpikat :D

kami lagi :)

kami pengawas bukan mawas . Take note :D

Sebenarnya banyak lagi gambar kitorang tapi aku letak sikit jer . Takut nanti korang jatuh tangga ehh salah , jatuh hati , hahaha . Aku harap kitorang akan kawan sampai bebila . Yupp , best friend forever . Aminn :)







Love ,        



Older Post