//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or I call My Superman kill you !

Status : Already taken by MNSR :)

Home About Linkies

Old Story


Tagboard
Footprints here!




Ask me anything


Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Nurwadizawani Hasim

Engaged :')

Holla kakak-II dengan abang-II sekalian :)

Engaged ? Siapa yang engaged nie ? Aku ker ? Haha , tak ada lah , aku masih muda okay . Mestilah kakak-II aku yang engaged . Harituh 27 Oct 2012 kakcik aku engaged dan akak aku pulak merisik . Kitorang buat kenduri kecil-kecilan jer . Tapi meriah sangat . Tak sangka kakcik aku dah bertunang . Kejap jer , rasa tak puas lagi nak main-II dengan dia . Bulan May tahun depan InsyaAllah dia kan berkahwin . Bakal suami dia orang Pahang . Sedih nya sebab tinggal aku sorang jer lepas nie . Sobsob :'(

Mari mari , tengok gambar kakcik aku bertunang :)



Papepun Selamat Bertunang kakcik . Okay , tadi tu cerita pasal kakcik aku . Sekarang nie pulak aku nak cerita pasal akak aku . Akak pun baru jer bertunang 15 Dec 2012 harituh . Macam biasa lah , buat kenduri kecil-kecilan jer . Dia bertunang dengan orang dekat-II sini jer , duduk kat Kemin . Dekat kan ? hehe . Hmmm nampaknya memang tinggal aku sorang jela lepas nie . Tapi aku lambat lagi . Mybe lapan tahun dari sekarang , hahaha . Btw, Selamat Bertunang akak . 

Nah , gambar akak aku bertunang pulak :)




Semoga hubungan diorang sampai akhirat . Adik doakan yang terbaik buat kakcik dengan akak . Aminn :D


Dicatat oleh anak bongsu ,


Older Post | Newer Post